View Single Post
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
367
Sitat av phish Vis innlegg
Litt mer Veldig kul "break" på ca. 1:00 i "ID" og ellers er "main theme der" ganske kult, samtidig som du treffer veldig bra med "den andre melodien" som går over... litt "Lemaitre"-aktig, men mer upbeat... liker fokuset på melodier, og der treffer du bra Hvis du klarer å kombinere det beste av det du viser i den sangen, med litt glitch/deep/space så kan det i mine øre bli enda bedre, men jeg er ikke objektiv... du har i alle fall en sans for melodier

Pryda - LYCKA er et godt eksempel på hva jeg mener med "space".. lenger "buildup" og skikkelig fet break, men synes din "ID" (den jeg likte best) har en skikkelig bra "break", som kunne vært enda kulere (igjen, min smak) hvis den hadde fått litt mer tid til å bygge seg opp...

Hovedpoenget er at du har et talent, og "kritikken" er bare min helt subjektive mening

Tillegg:

Og når det gjelder hip-hop er jeg fortsatt "old school" og synes det har gått litt i nedoverbakke siden Tommy Tee og Warlocks herjet. Liker også type Aim og edIT Sistnevnte er glitchy og tight (han er med i Glitch Mob). Mulig det bare er jeg som er for konservativ
Vis hele sitatet...
Moro at du tar deg tid til å gi kritikk! Har ikke holdt på så alt for lenge, samt det har vært litt av og på. Og yeh, liker melodier! :P

Skal definitivt sjekke ut det du nevner! Alltid åpen for forbedringer

Kan også nevne at den rappen jeg hadde var nok ikke ment som noe seriøse greier, men var ihvertfall veldig moro å lage den