View Single Post
Sitat av juster Vis innlegg
Du tar dessverre grunnleggende feil. De trenger ikke ha bevis for å ransake hjemme hos deg. Hensikten med ransakingen er jo nettopp å lete etter bevis. Det holder lenge med en mistanke. De trenger heller ikke vise deg noe som helst der og da. I det øyeblikk du eller din bopel har blitt ransaket, har du imidlertid fått status som siktet, ettersom det er brukt et tvangsmiddel mot deg. Det gir deg blant annet rett til innsyn i saken slik at du i etterkant kan undersøke hva som begrunner mistanken mot deg.

Dette har vi snakket om såpass mange ganger på forumet allerede og det ligger en rekke tråder ute. Dersom du fortsatt lurer, kan jeg godt lete opp lovkildene for deg



Dersom du "røyker deg en bønne" av og til, er det jo ikke så rart at politiet viser litt interesse for deg. Jeg sier ikke at det er riktig, men rart er det vel ikke. Det er jo tross alt jobben deres.
Vis hele sitatet...
Greit nok det, men får vel være grenser på hva dem skal gjøre? Har vell blitt tatt inn på pissing 4 ganger. De har aldri tatt meg med noe, som dem nå da tror. Han ene politimannen som det er snakk om har vært innblanda hver gang. Jeg føler at det begynner å bli veldig personlig.

Det hele starta jo med at han skulle komme med en bot, han steller seg slik at alle kan se det. Han ringer ikke på ringeklokka som er vanlig standard. Dette nevnte jeg for han at var uprofesjonelt og dårlig gjort, da fikk jeg i svar at dem ikke var noen veldedighetsorganisasjon(han sier jo klart og tydelig at dem er ute etter å ta meg og ødelegge ryktet mitt enda mer med det utsagnet)... Kan ikke i mine villeste fantasier tro at han kom hovedsaklig for bota.