View Single Post
Veldig bra skildret. Helt klart noe som skal prøves i løpet av åra, under kontrollerte omstendigheter for å fjerne den utrolig lille men fortsatt tilstedeværende faren. :-) kp når jeg kommer på dataen. Men bra informativt lesestoff for en som er grønn.

Sitat av CallMeMaybe.Dog Vis innlegg
Hei.

Alltid når jeg tar mdma får jeg blå/brun/mørke lepper mot slutten av turen (ca. 3-4 timer etter peaken). Har merket når det starter, og det er et slags slim som kommer ifra munnen som jeg ubevisst slikker utover leppene. Det skal sies at jeg alltid konsumerer alkohol og mdma samtidig.

Noen som vet om det er noen måte å forhindre dette på og hva som kan være årsaken?
Vis hele sitatet...
Ikke siter meg for uten nødvendig kunnskap om stoffet tenkte jeg å svare det som for meg virker logisk. Det er gjentatt at Emma hemmer spyttproduksjon. Dette i kombinasjon med alkoholens dehydrerende effekt er grunnen til det tørre og slimete 90% sikker. Fargen derimot er jeg heller usikker på, kan være for lite vann her også som naturlig nok resulterer i en dårligere blodgjennomstrømming. Sistnevnte er litt synsing, men første symptomer er så likt å våkne dehydrert etter inntak av alkohol alene :-) avvent gjerne bekreftelse fra en som har tatt det før for å være sikker.


Bare mine to cents, siden ingen jeg så hadde svart på denne.
Sist endret av Coffern; 3. april 2014 kl. 10:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.