View Single Post
Hei, jeg hadde fått et brev om å hente en bot på stasjonen for bruk av cannabis (hødeløst å ikke bare sende regningen i posten...), de hadde vel et håp om at jeg skulle glemme det, og det gjorde jeg. Idiotisk av meg jeg vet.

En dag så banka det på døra mens jeg og tre kompiser satt å røyka, vi fikk jo selvsagt panikk og begynte å gjemme ting. Jeg åpna døra og der sto to politimenn, jeg spurte dem om dem var her for bota, noe dem selvsagt var. Det rare var at han ene sto klar med lommelykta i døra når jeg åpnet. De spurte ganske kjapt når jeg sist hadde røyka, jeg sa dum som jeg var at jeg hadde røyka tidligere (btw siste gang jeg er ærlig med snuten). Da tok han ene den berømte telefonen og fikk lov til å ha razzia. Jeg spurte sikkert tjue ganger om et bevis på at de faktisk har lov til dette, noe som jeg selvfølgelig aldri fikk. De tok pisseprøve av kompisene og slapp dem ut mens jeg satt i politibilen på utsiden av leilighetene, de stilte seg selvfølgelig sånn at hele bygda fikk se.

Jeg snakka greit med politiet på stasjonen helt fram til at dem sa de mistenkte meg for salg av cannabis. Det eneste jeg fikk vite at dem hadde tatt var noe penger (ca.10.000). Men jeg vet de tok med seg en hasjklump på ca 2-3 gram, noe som ikke var mitt, men kaster ikke kompisen min i ilden. Jeg er ganske sikker på at de fant en 0.2 med mdma som en kompis av meg hadde, har forklart for kompisen at det er ikke noe jeg skal ha på meg og om det dukker opp hos snuten så blir jeg å si hvem det er sitt, bruker forresten bare cannabis selv. Jeg sa da at jeg nektet å forklare meg videre uten å ha pratet med advokat (noe jeg ikke har råd til). Jeg fikk da gå etter de hadde prøvd å overtale meg til å prate en stund.

Jeg kom hjem til et bomba horehus, krydderboks var åpna og slengt utover gulvet og lignende. Korianderposen var åpna, måtte humre litt for meg selv når jeg så det.

Jeg synes dette blir helt latterlig, jeg hadde satt veldig stor pris på hjelp fra dere freaks! har avhør imorra! så setter veldig pris på hurtige svar. Er det mer dere lurer på så spør, så lenge det ikke blir for personlig.