View Single Post
Hovedgrunnen til at jeg aldri kommer til å kjøpe meg en Windows LAPTOP (ikke stajonær) igjen er pga styreflaten på MBP, får gjort ting mye raskere enn på windows. Også har macbook magnetisk ladekabel, slik at snubling i laderen ikke resulterer i en ødelagt pc. Av erfaring så virker det som om mac har lenger levetid en windows pc-er, Macbook´n min har holdt seg like fin siden 2009, har planer om å bruke den til slutten av 2016. Den har holdt i 5 år! Spiller fortsatt av full HD på flere nettsider samtidig, og kjører autocad som vi bruker på skolen som en lek. Har mistet den i bakken, sølt over tastaturet, men siden byggeKVALITETEN er så bra på MBP blir ikke komponentene på innsiden like utsatt.

Maskinen er fortsatt muse stille, bruker den 8 timer hver dag, laster ned torrents så det ryker etter. Kjøp macbook hvis du skal ha den mest praktiske/brukervennlige/holdbare laptopen på markedet. Virusprogram har jeg kun betalt for på gaming pc-en min, noe jeg aldri tenker på når jeg bruker macbooken min. Du slipper feilmeldinger så lenge MB din holder

Apple gir deg også gratis oppdateringer av OS X samt gode skoleprogrammer som pages, keynote, og et regneark program. Dette er noe windows ikke leverer.