View Single Post
Siden hjernen din ikke er ferdig utviklet enda kan det være en ganske dårlig idé å tukle med psykedeliska. Jeg vil anbefale deg å vente til du er 20+.

Selv har jeg bare prøvd syre én gang, så er ikke noe orakel på dette punktet. Siden du allerede virker ganske bestemt kan jeg komme med et par tips som var nyttig for meg: Jeg tok LSD med en god venn som hadde prøvd dette før noe som føltes veldig betryggende. Det er greit å ha noen som kan "guide" deg og hjelpe til så du ikke havner i en uheldig tankebane som kan føre til en bad-trip. Jeg vil også anbefale deg å vente til været blir bedre så du kan være i naturen. Skyer, trær, alt blir så fantastisk vakkert, og mye mer interresant enn soverommet. Ha også med deg noe å holde på med mens du venter på at turen skal starte (tegnesaker etc.) Husk å ta med deg vann eller noe annet å drikke på, tro meg - du har virkelig ikke lyst til å dra på butikken når du er midt i trippen Forskjellige solbriller er også en god idé, det er veldig artig å se verden gjennom forskjellige "filtre".

Håper du bestemmer deg for å vente et par år, men hvis ikke ønsker jeg deg lykke til!