View Single Post
2c-hjerneskade
EyesWideShut's Avatar
675
Sitat av Nei Vis innlegg
Jeg tok noe mdma natt til søndag. Da turen var ferdig merket jeg at jeg plutselig fikk en liten hevelse i underleppa, jeg var veldig obs på at jeg ikke skulle bite meg i leppa osv under turen så jeg er ganske sikker på at det ikke er grunnen til hevelsen. På ca en og en halv time hadde den blitt over dobbelt så stor og jeg kjente liksom at den vokste. Jeg håpte at den skulle forsvinne når jeg sov, men nå har den blitt hvit på innsiden av leppa og det ser egentlig ut som at noen har slått til meg haha. Er det noen som har opplevd noe lignende eller har en forklaring på hva dette kan komme av?
Vis hele sitatet...
MDMA hemmer spytt produksjonen i munnen, noe som gjør munnen mer mottskelig mot bakterier o.l.

Du har garantert tygget/sleiket på innsiden av leppa, uten at du har vært klar over det. Har opplevd det selv, enda jeg var veldig nøye på å ikke gjøre det.

Hevelsen bruker som oftest å være helt borte etter en dag eller 2. Det hvite på innsiden av munnen din er sikket død hud, eller oppsamling av bakterier. Eller en kombinasjon av de 2
Sist endret av EyesWideShut; 18. mars 2014 kl. 02:02.