View Single Post
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Selvsagt kan ikke en som er valgt inn i landets lovgivende makt bryte loven, det faller på sin egen urimelighet.

Erik Skutle har med denne saken ødelagt endel for legaliseringsdebatten. Senest i går snakket han offentlig om at han personlig var for legalisering, men at han selvsagt til enhver tid følger de lover og regler som er gjeldende. Når han, som en av få som står frem med et slikt standpunkt, dagen etter blir tatt bekrefter det inntrykket "folk flest" har om at de eneste som er for legalisering er hasjrøykerne selv. Det hadde vært mye bedre for saken om Skutle hadde holdt kjeft.
Vis hele sitatet...
http://johnchristianelden.blogg.no/1...tet_stort.html

Tror du det er tilfeldig at han snakket offentlig om at han var for legalisering? Les denne bloggen. Journalistene visste da de intervjuet ham at han kom til å bli tatt dagen etter, så det var bare for å gjøre saken mer dramatisk.

Jeg er selvsagt enig i at det var uendelig idiotisk å uttale seg, men jeg tipper han har blitt oppsøkt av journalister som har gravd dem frem, nettopp fordi de visste at han kom til å bli tatt.

Les innlegget og legg sammen 2+2. Politiet og media har (trolig) brukt ham som en brikke i et skittent spill.

Det er opplagt at hendelsen i seg selv ødelegger for en legaliseringsdebatt, noe noen smartinger i politiet sikkert også forstod.

Edit:

Det var ikke ment som noe kritikk til det du skrev, jeg er enig i det, men denne "avsløringen" er i mine øyne grov..
Sist endret av Antagonist; 28. februar 2014 kl. 14:34.