View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Målet med denne tråden kan ikke gjøres med å dele youtube linker, lage en facebook side eller lage enda en legaliseringstråd her, vi har mange tråder her på forumet som tar for seg debatten, og flere av de har ganske mye saklig informasjon.

Det er utrolig naivt å mene at denne tråden i det hele tatt har noen verdi for målet trådstarter vil nå, og disse referansene til the union etc møter bare døve ører når dere snakker til opposisjonen.
Det siste de forventer er en person med litt intellekt, som kan henvise til ordentlige rapporter utarbeidet av respektable instanser, og det eneste som vil hjelpe er å overraske de på den måten. Det siste de vil ha er linker til youtube videoer, de er IKKE gode kilder.
Ikke snakk til de som en nyfrelst kristen (jeg vet akkurat hva jeg prater om), snakk om det på en rolig kontrollert måte og innse at cannabis er ikke guds gave til folket.

Det er mange tråder her på bruket som henviser til gode kilder, se på innlegg som f.eks
dette eller dette.

Og sist men ikke minst, støtt saklige organisasjoner som Foreningen for Human Narkotikapolitikk, jeg var Normal medlem lenge, men innså etter noen år at de utreder ikke stort.