View Single Post
Sitat av thecakeisalie Vis innlegg
I denne tråden har det vært mange gode forslag, når det gjelder hva vi som enkeltmennesker kan gjøre for at denne saken skal få mer oppmerksomhet i media. Samt gode tips og triks når det kommer til hvordan vi ytrer oss om og rundt saken, på en saklig (semi-profesjonell) måte. Denne informasjonen kunne godt ha vært plassert i første innlegg i denne tråden, men er nå blitt gjemt vekk i en rekke andre innlegg som ikke nødvendigvis er OT.

Tittel: Hva kan jeg gjøre? Legaliser.
Ny tråd? Noe i den dur? Noen som vil ta steget? Ikke?
Vis hele sitatet...
Jeg tar gjerne på meg denne oppgaven som jeg nevnte i mitt første innlegg i denne tråden, så lenge det ikke regnes som spam e.l
Spørsmålet blir jo om tråden skal startes i dette forumet eller debatt-forumet?

Til alle dere som linker til "The Union" Og liknende filmer, kjøp heller månedens utgave av Aftenposten innsikt som har en diger sak om cannabis og legaliseringsbølgen, og vis det til venner, familie og eventuelle andre bekjente. De har en objektiv vinkling med syn fra begge sider av saken samtidig som de får frem mye av den viktige informasjonen som er viktig å få ut til folket. Her kan du også skilte med at dette er skrevet i et anerkjent landsdekkende tidsskrift, noe jeg vil tro veier noe tyngre enn en video på youtube.