View Single Post
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Hei alle.

Jeg reiser 3 uker til Florida i Mars. Dette er første gangen jeg er i statene lenger enn 1 dag. Jeg kan ta med meg 23 kilo baggasje, og jeg planlegger å ta med meg det aller nødvendigste og fylle opp resten av vekten med greier!

Hvilke greier spør du? Ja, det er dette jeg spør dere om! Dette kan virke som et dumt spørsmål, "hvis du ikke vet hva du skal kjøpe, så er det vel ikke noe du trenger å kjøpe!". Er forsåvidt enig i dette, men det er støtt og stadig at jeg kommer over diverse produkter på nett som kun kan bestilles til USA. Dette er alltid utrolig kjipt, og jeg er garantert ikke den eneste som har opplevd denne irritasjonen.

Jeg har allerede planer om å bestille en hel del bøker fra Amazon. Jeg vet at dette er mye vekt og plass, men hvis dette er et problem legger jeg de bare igjen! Eldre bøker koster som regel 1 cent, shipping til Norge koster rundt 100kr. per bok!

Annet enn dette kommer jeg til å stocke opp på tyggis, funky godteri, overlevelsesutstyr, elektroniske duppeditter jeg kommer over. Hva mer? Hvis det var mulig hadde jeg bestilt meg en gravert Zippo-lighter, men du må tilogmed ha amerikansk kred.kort for å kunne bestille disse.

Vet du om noe morsomt/rart/spennede ting som jeg burde bestille/kjøpe mens jeg er i USA? Setter veldig pris på masse dumme forslag, fordi jeg kommer garantert til å få en "søren det skulle jeg ha husket"-opplevelse når jeg kommer hjem.