View Single Post
Sitat av Pappfigur Vis innlegg
Jeg har gått skikkelig på trynet nå. Den siste uken har jeg tatt mdma 3 ganger (mandag, onsdag og lørdag). Til sammen har jeg kanskje fått i meg 2.5g. Nå har det gått 3 dager og jeg får utbrudd av svimmelhet, og det føles som om jeg svimer av hver gang. Litt som når man reiser seg for fort. Jeg kan ikke legge meg ned å lukke øynene, for da skjer det hele tiden.
Har lest litt rundt på nettet og de sier at dette kan skje når man tar store doser over relativ kort tid.

Noen som har erfaring med dette?
Vurderer nesten å stikke ned på legevakten. Får helt angst av å tenke på å ikke kunne sove

Min tid med emma er hvertfall over, men det var gøy så lenge det varte
Vis hele sitatet...
Bruker å skje med meg av og til vist jeg tar mye mdma over flere dager i strekk. Var på ferie for en uke siden å da tok jeg 400 mg på torsdag, 100 mg på fredag og 600-700 mg på lørdag. Rett før festen var over på lørdag og effekten av MDMA'en begynte å gi seg, så følte jeg meg ganske svimmel, ble utrolig varm å fikk skikkelig susing i ørene, var enda små svimmel i 2 dager etter men så gikk det over.
Men engang når jeg tok mye mdma og ketamin over en 3 dagers periode så var jeg vertfall svimmel i en uke etter på.
Det kom helt tilfeldig, men spesielt når jeg la meg for å sove. Kjentes ut som jeg skulle besvime, å hjerte begynte å slå fortere(Kjentes vertfall sånn ut) og jeg fikk problemer med å se når jeg fikk slike "anfall" eller hva man skal kalle det. Men det gikk over til slutt da, men vist du er usikker så burde du ta deg en tur til legevakta.