View Single Post
Sitat av Freakaholic Vis innlegg
Jo, det er ufattelig urealistisk. At du ikke klarer å forstå det får være ditt problem.
Vis hele sitatet...
Hva er urealistisk med at de pengene som er ulovlig gjemt unna i skatteparadis finner veien inn i Bitcoin, som er en mye tryggere metode for å gjemme penger fra staten?

Sitat av Freakaholic Vis innlegg
BC er kun for spekulasjon. De aller fleste som kjøper gjør det med et håp om rask og stor gevinst. Det sier seg selv at en slik VALULTA er helt håpløs, man kan ikke ha en fungerende valuta som varierer så kraftig i verdi.
Vis hele sitatet...
Du har tydeligvis ikke satt deg inn i dette i det hele tatt. Det er fullt av bedrifter som lar deg betale med bitcoins. Bitcoin gjør det billigere for millioner av mennesker som jobber i utlandet å sende penger til familien i hjemlandet. Western Union koster ca. 10%. Hvis man går "omveien" om Bitcoin kan man redusere dette til 2%.

Bitcoin er forøvrig mye mer enn å bare være en valuta. Denne teknologien åpner blant annet også for kontrakter som ikke er avhengige av en tredjepart.

Sitat av Freakaholic Vis innlegg
Er du villig til å få all din lønn i BC, regnet om med dagens kurs? Da er du i tilfellet komplett idiot.
Vis hele sitatet...
Husk at Bitcoin fremdeles er et spedbarn. Dette er som internett i 1993 og dermed lite brukervennlig. Hvis jeg kunne betale alle mine utgifter med Bitcoin skulle jeg gjerne ha fått 100% av lønnen i Bitcoin. Slik det er i dag tar jeg gjerne 10%. Bitcoins bruksområde vokser hver eneste dag og jeg er overbevist om at innen 10 år kommer de aller fleste til å se at dine påstander er av samme kvalitet som de i artikkelen "Internett er en flopp!"