View Single Post
Sitat av wanna-b Vis innlegg
Er nok ikke mange her på frek som kjører med en såpass stor rigg. Hele copteret mitt veier det samme som kameraet ditt! Prøv på fpv.no. Du bør ikke begynne med å bygge copter som rigg til det kameraet, det er ikke bare-bare å fly et så stort copter og din rigg kommer til å bli kjempefarlig i feil hender. Og dyr å kræsje. Lei inn noen til å løfte og fly kameraet ditt, eller bygg deg et lite et til gopro el. først så du får litt trening.

Foresten, tilt og roll kan du kontrollere med gyro-stabilisert plattform, dette er en "no-brainer" i den store sammenhengen, stort sett ferdige kits å få kjøpt. Men det koster litt, så klart.



Jeg kjører med multiwii 2.3. Hadde jeg hatt det koblet til skulle jeg vist deg screenshot. Men jeg har hvertfall en AUX til arm så jeg slipper å gjøre det med stikkekombinasjon. Også har jeg en AUX på 3-posisjons-switch, her velger jeg mellom level, horizon og acro modus.
Vis hele sitatet...

På radioen har jeg to to-veisbrytere som jeg bruker til AUX. Den ene tenkte jeg å bruke til RTL og den andre til å velge mellom horizon eller GPS-hold + horizon. (jeg flyr sjelden acro likevel). Er det nok å kun sette RTL på high på den ene og så velge horizon på low og GPS hold + horizon på high på den andre? Litt vanskelig å forklare..