View Single Post
Sitat av Enus Vis innlegg
Igjen, gjeldsrådgivning vil ikke hjelpe meg i det hele tatt. Om de vil eller ikke, så vil staten norge og NAV tjene på å betale de to første avdragene på gjelden (10.000) + husleie + depositum i de to første månedene.

Dere kan si hva dere vil, men om jeg misligholder avtalen min så vil NAV ihvertfall få mye med meg å gjøre. Jeg vil fortest i jobb jeg, ikke sitte hjemme blakk med en karantene på 8 uker

Dette ble veldig i detalj og veldig offtopic følte jeg. Har fått vite det jeg trenger og vite, og det er at jeg må vente i 8 uker før jeg får dagpengene. Får søke om Økonomisk stønad i og få de til å dekke husleie og depositum for meg.



Takk.
Vis hele sitatet...
Det er fremdeles DITT problem, ikke NAV sitt.
NAV er ikke en bank som casher ut for de som har mer gjeld enn de kan betjene, men de skal sørge for at de som har økonomiske problemer får hjelp.

Sitat av disneyman Vis innlegg
Jeg måtte si opp jobben min pga helsa min. Sjefen på jobb sa jeg kunne velge si opp på dagen og få dagpenger med en gang pga det var så ille. Åssen går jeg fram da? Skal melde meg opp som jobbsøker imorra da det er nede nå etter kl 23 står det
Vis hele sitatet...
Sykemelding.

Ellers må sjefen din si DEG opp på rimelige grunnlag, ikke for at du sliter på jobben.