View Single Post
Storytime, skal prøve å holde det kort. Jeg hadde en venninne tidligere, og i en periode vi begge hadde det vanskelig psykisk var vi hverandres støtte og fikk et veldig tett vennskap. Vi visste om hverandres forhold til rus og medisinering, og stort sett alt annet om hverandre. En kveld vi drakk var hun ganske pushy på at jeg skulle drikke mer, røyke mer pot, ta flere piller (sobril), men bare litt mer enn vanlig. Hun tok like mye selv, så jeg trodde bare hun ville ha en partner in crime og være på samme nivå.

Midt på kvelden var jeg ganske buzzed og hun gikk opp til meg og startet kyssingen, og jeg var halvveis med på det. Det var ikke noe jeg ville, men at en så flott jente faktisk gjorde noe sånt ga meg jo en boost i selvtillit, så jeg stoppet det ikke. Vi dro alle ut på byen etter dette, og jeg ungikk henne. Hun kom dit jeg var noen timer senere, og jeg var helt pæredrita selv om jeg fortsatt klarte å se nogenlunde kontrollert ut. Jeg hadde glemt den kyssingen tidligere på kvelden, faktisk. Vi dro hjem til meg, noe som ikke var så uvanlig, vi hadde ofte mininach og sov sammen, men da vi gikk inn døren er hun helt på, og kler av oss osv. Dytter meg ned i sengen og hopper på meg, og tar seg til rette, jeg var ikke i stand til å gjøre noe. Jeg turte/klarte ikke å kaste henne av meg, og ting gikk sin gang.

Jeg fikk ingenting ut av det, bare lå der med store øyne. Hun fikk meg klar uten at jeg vet hvordan, men det ble ingen ejakulering fra meg, og hun holdt på til det gikk for henne. Jeg har ALDRI følt meg så skitten og brukt som de månedene etter det skjedde, og jeg var veldig redd for henne fra da. Hun latet som ingenting hadde skjedd, og jeg prøvde det samme. Ikke så greit når man er sammen hver eneste dag.

Vennskapet hang i en tynnere tråd, men en anmeldelse av en som står deg nær? Ser for meg at det er over og ut. Uansett, det blir veldig ord mot ord i en sånn sak, tror aldri jeg hadde fått medhold i den anmeldelsen.