View Single Post
Morpho menelaus
AXiMe's Avatar
274
Sitat av amdb73 Vis innlegg
@AXiMe: Hvorfor ikke prøve å smugle narko inn eller ut av Thailand? Hvis du blir tatt, så er jeg sikker på at du synes at førerkortet er bagateller! For hvis du er uheldig, kan du bli dømt til døden der nede p.g.a. narko. Og turister straffes faktisk hardere en innfødte. Da Thailand er mere eller desperate på å stoppe narkotrafikken.

Slutt og klag! Vil du ha førerkort, så kutter du alt som er ulovlig!

Og jeg støtter Dodecha 100%, du virker bare lavpannet med din argumentasjon!
Vis hele sitatet...
Hvorfor jeg ikke gjør det? Både fordi jeg ikke har interesse av det, og fordi det er mange som aktivt er ute etter å fysisk skade meg for det, muligens? Vet ikke hvorfor du sier disse tingene de fleste allerede vet om fra før, eller hvordan det er relevant for diskusjonen på noen måte. Den eneste grunnen til at jeg ikke fyrer opp rett ved siden av en politimann er utelukkende fordi han vil forsøke å arrestere meg, og sannsynligvis banke meg hvis jeg setter meg til motverge. Det kalles frykt, ikke respekt.

Nå er det faktisk ikke meg personlig det er snakk om her heller, men jeg forbeholder meg allikevel all rett til å klage på at mennesker som er helt edru og klare til sinns når de kjører skal bli nektet dette grunnet enkelte andre mennesker sin maktsykhet.

Når du presenterer innlegg fullstendig uten substans, og ikke engang adresserer andres argumentasjon, så synes jeg det er temmelig friskt å kalle den andre parten lavpannet, men det er kanskje bare meg.