View Single Post
Sitat av slashdot Vis innlegg
Halvparten av innvandrarane er frå Europa. Fleirtalet av dei er det så godt som ingen diskusjon rundt - det er almenn støtte på Stortinget til Schengen, og det ser ut til å vere rimelig bra oppslutning i folket også om det.

10000 søker om asyl i Noreg ifølgje kjapt googlesøk. Det vil sei 0.2% av Noregs befolking. Om vi antar det talet har vore statisk dei siste tjue åra (det har det ikkje; artiklane om ti tusen hevder det er rekord), vil det sei to hundre tusen, 4% av befolkninga.

I tillegg er definisjonen av nordmann her ein som har besteforeldre frå Noreg. Det vil sei at rimelig mange av mine venner, frå familier som utelukkande er å oppfatte som norske, vil gå som innvandrarar fordi det er litt svensker og plukk inne i bildet. T.d. ei eg kjenner, som har svenske foreldre, svensk statsborgarskap, snakker kav haugesundsdialekt, og har butt i Noreg heile livet.

Kort sagt så er det ikkje veldig interessant innlegg i diskusjonen om innvandring, fordi talet ikkje seier spesielt mykje.
Vis hele sitatet...
Takk. Veldig fin og nyanserende post.

Allikevel er det verdt å debattere problemstillingen, fordi ved mange skoler på Oslo øst er det allerede et overveldende flertall av innvandrerbarn på skolene; f.eks. Tveita, hvor kjæresten min jobber som reservelærer.

Det er ikke et problem i seg selv, så lenge integreringen av disse barna fungerer godt nok - og de føler seg som fullverdige nordmenn som bidrar positivt til det norske samfunnet.

I mine øyne er ikke innvandringen i seg selv et problem; Norge trenger arbeidskraften. Men når jeg leser artikler som dette: http://www.ta.no/nyheter/article1193009.ece så blir jeg trist, primært av to grunner:
  1. Hvorfor har vi feilet så sinnsykt med integreringen av somalske menn og kvinner?
  2. Er det virkelig slik at vi fortsatt diskriminerer denne gruppen så mye at de ikke får seg jobb? (eller er det noe med deres kultur? eller en kombinasjon?)