View Single Post
burde vært möderatör
Trådstarter
489
[COLOR="DarkOrange"]Liten oppdatering:
[/COLOR]
Nesten ett år senere er faktisk både hukommelsen og retningssansen min blitt et par (små) hakk bedre. Husker generelt litt flere detaljer i hverdagen og kjører meg ikke vill så ofte lengre. Det kan nok godt mulig være fordi jeg har kuttet ut helgefylla permanent. Deilig er det uansett! Jeg kan med hånden på hjertet ikke huske sist gang jeg var full, og det trengs ikke mer enn et par-tre drinker for å få meg brisen nå for tiden, de ytterst få gangene jeg drikker noe mer enn et glass vin eller øl ved siden av søndagsmiddagen. Men på en annen side har jeg siden sist innlegg i denne tråden periodevis slengt i meg uforsvarlige mengder med både emma, kola og annet kos, samt et fjell med både grønt og brunt. Samtidig også, med hvilepuls på 120+ før vi stakk ut og festa, hehe.

Sov forresten både lite og uregelmessig før i tiden, det har nok også kanskje hatt noe med saken å gjøre... røyker moderate mengder (en joint eller to) med cannabis omtrent 10-20 ganger per måned i disse dager og kunne ikke følt meg bedre. Sover som en stein, om natta til og med
Sist endret av pappabetaler; 10. desember 2013 kl. 03:16.