View Single Post
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Jeg sa nøyaktig dette til noen kompiser for litt siden, men fikk slengt tilbake at Grandis aldri har kostet 20 kroner. Sett bort fra tilbud og kampanjer. Den har alltid vært dyrere. Visstnok. Jeg mener bestemt å huske at den hadde fastpris på rundt 19,-/20,- tidligere. Noen som har dokumentasjon på dette?

Forøvrig var mild taco helt fantastisk.
Vis hele sitatet...
Netopp! Jeg er 23år nå, jeg husker når jeg hadde kjørt opp til scooter som 16åring og brukte å kjøre ned på Rema'n å kjøpe grandis, var ca. 20kr for vanlig og 25-30kr for pepperoni/kjøttdeig&løk.

Nå koster grandis med pepperoni 65kr på Rema 1000, over en dobling av pris på 8år, ser ikke at alt annet har dobla seg i pris, hvertfall ikke lønna mi.
Hadde 130kr i timen som vaskehjelp på en cafè for 7 år siden, tviler sterkt på timesbetalinga på å vaske kopper er 260kr noen plass nå for å si det sånn

Jeg handler uhyre sjeldent frossenpizza pga. den latterlige prisen.
Koster meg 85kr for en medium pepperonipizza på Kurder'n som er fersk og er over dobbelt så mye mat i, samt myyye bedre! 20kr mer enn en grandis med pepperoni som smaker værre og du må steike selv!

For 7-8år siden var det vanlig å betale 70-90kr for en medium pizza på samme plassen, samme prisene i dag, mens grandisen har økt med over 100% i pris!

Prøver Stabburet å få grandisen til å virke som noe slags jævla delikatesse?
Sist endret av Deftones; 5. desember 2013 kl. 05:14.