View Single Post
Sitat av Oyvind89 Vis innlegg
Hva trur du han legger i det?

Du har ikke noe imot om Norge besto av 99% fargede, så lenge de er født i her?
Vis hele sitatet...
Jeg har absolutt ikke noe i mot at 100% av Norge hadde blitt fargede. Jeg mener de kan akkurat være like norske som meg. Det å være norsk handler ikke om hudfarge eller om hvor foreldrene dine kommer fra. Det handler rett og slett om verdier og kulturen man lever etter.

Barn og barnebarn av innvandrere er ofte veldig godt integrerte når de vokster opp her. I hvertfall dem med barn som ikke vokser opp i ghettoer. Disse er akkurat like norske som meg og deg.


Sitat av Oyvind89 Vis innlegg
Ja, flykninger fra f.eks Afganistan kommer til Norge pga det er landet som er nærmest !? haha

Trur du selv på det du skriver?
Vis hele sitatet...
Jeg påstod de aldri kom hit fordi det er norge som er nærmest. Jeg sier de kommer hit fordi de må - ikke fordi de vil. De lever et liv på flukt i landet de kommer fra, og norge har kapasitet til å ta dem i mot.

Sitat av Oyvind89 Vis innlegg
Når jeg skriver hvite, så mener jeg etnisk norske, hvite normenn.
At det er innvandrere i norge allerede vet jeg, og har aldri snakka om å skille de ut. hvor har du fått det fra? Jeg snakker om at jeg er for at norge skal ha ett flertall av etnisk norske.
Vis hele sitatet...
og der klarer jeg ikke lenger ta deg seriøst. Dette er i mine øyne er menneskesyn jeg ikke klarer å dele. Jeg har mange mørkhudede mennesker som jeg vil si ofte er nesten mer norske enn flere "etnisk norske" jeg kjenner.
Sist endret av etse; 2. desember 2013 kl. 21:42.