View Single Post
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Virker som det er stor forskjell blant folk hvor effektivt lyrica er.
Men det er ingen hype,det funker veldig bra på mange,har sett folk sjangle rundt helt på trynet av lyrica,men da i høye doser.Jeg får selv en god feeling av forholdsvis små doser,angstdempende å føler meg bra.
Vis hele sitatet...
Det er helt sikkert individuelle forskjeller, men så enorme burde de ikke være. Jeg er som sagt ikke ute etter ruseffekt, men gjorde et forsøk med 600 mg bare for å se om det hadde noen effekt. For om det ikke hadde det, så kunne jeg bare oppgi terapeutiske doser her og nå. Dette var da altså etter antagelig å ha opparbeidet en viss toleranse; hadde gått på små doser (150 og 300 mg/dag i henholdsvis en uke og en halv uke). Joda, en viss effekt hadde det, heldigvis. Men jeg håper virkelig at jeg kan få noe av den effekten innenfor det terapeutiske doseområdet, ellers er lyrica ubrukelig for meg personlig.

Sitat av steinarr Vis innlegg
Er det ikke mulig å lage noe som benzo som ikke kjører psyken din i grusen etter du er ferdig.
Vis hele sitatet...
Nei, det er det ikke. Nå har ikke lyrica noe med benzo å gjøre. I de kliniske forsøkene testet de daglige doser på opptil 900 mg i 2-4 uker uten å oppdage noen abstitenssymptomer ved cold turkey slutt. Så jeg tror ikke at historiene om grufulle absistenser etter kort tids bruk er universelle. Det anbefales da også å trappe ned gradvis. Men mulig det ikke virkelig slår inn for etter mer enn 4 ukers daglig bruk.