View Single Post
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av Taurean Vis innlegg
Jeg er ikke en som lett tror på spøkelser og sånt tull, men dette med stjernetegn syns jeg er rart at stemmer så utrolig godt med folk. Jeg er ikke en sånn hippie-tulling som lever slavisk etter det, ser på det med kritisk blikk, men gir det også en sjans. Og hvert menneske jeg møter har likhetstrekk både i personlighet og i kroppsform, spesielt ansikt.

Like rart som det er sant (for meg, da).

Ofte lett å se likehter mellom de som har like elementer som ild, luft jord og vann.
Vis hele sitatet...
Hvor finner jeg "elementet" mitt da? Sånn rent ut av nysgjerrighet.

Forøvrig; du er klar over at horoskop og slikt er laget slik at det skal se ut som de "treffer"?

For eksempel så er du som leser dette i blant veldig utadvendt og vil være med folk, andre ganger vil du helst være alene og ikke se noen. Du har enkelte negative personlighetstrekk, men kan generelt kompensere for dem. Du blir frustrert i blant, fordi du føler alle utenom deg har "mestret livet" og har en plan, mens du ikke aner hvor du er på tur. Du har en mørk side ved deg som du skjuler fordi du er redd for at folk ikke ville akseptere deg om de visste det, og du føler at å vite mer enn andre gjør deg bedre enn dem, selv om du kanskje ikke innrømmer det.


On-topic: Er diagnosert med ADHD, er småhyper (kan ikke sitte i ro på en stol med hjul, må snurre litt osv) og har vanskelig for å konsentrere meg om ting jeg ikke er veldig interessert i. Ritalin hjalp på begge, men jeg skal ikke påstå at jeg ikke ble speedet, for det ble jeg.

Edit: Og jeg får ikke med meg begge tingene om du sier to ting i rask rekkefølge etter hverandre ("Kjør til butikken, så lag middag", får jeg sannsynligvis med meg èn av de...)
Sist endret av droppboks; 28. november 2013 kl. 09:00.