View Single Post
Sitat av Taurean Vis innlegg
Hvis jeg hadde en form for hemmelse, ville jeg ha sørget for å ikke satt meg selv i en situasjon hvor jeg kom til skade for å misbruke de negative egenskapene mine. Alle mennesker har negative egenskaper. Vi -bør- prøve å begrense hvor mye vi utøver dem mot andre mennesker. Et dårlig eksempel er at jeg er drita dårlig på data og nettverk. Derfor søker jeg ikke jobb som programmerer.
Vis hele sitatet...
Du utviser en skremmende mangel på kritisk sans, og virker å lulle deg inn i din egen fantasiverden der magisk tenkning og troen på det gode i mennesket regjerer.
Jeg og de fleste andre som har fullført ungdomsskolen vil se på dette som en stor hemmelse.

Du fortsetter så å spre denne pseudovitenskapelige overbevisningen din på et forum som frekventeres av mange unge folk som er i en lettpåvirkelig alder.
Det at du er i stand til å formulere deg på en måte som gjør at det krever pittelitt mer innsats enn vanlig for ditt slag, å avsløre det du skriver som fullstendig pølsevev, kan forlede dem til å tro at det finnes et fnugg av sannhet i det du skriver.

Dette vil jeg og mange andre se på som en negativ egenskap, og ifølge ditt eget aksiom burde du derfor slutte å spre svada.