View Single Post
Sitat av henrikxt Vis innlegg
At det vises at du har sittet inne et halvt år kan fint forklares uten å bruke pseudovitenskap.
Helt vannvittig hvordan svake mennesker faller for svada uten noen som helst vitenskaplig forklaring. Dette søppelet hører ikke hjemme i vitenskap og forskning.

Lykke til, kjøp masse jordede sengelaken. Her har du en startpakke for å få gang på pengeflyten.
Vis hele sitatet...
Jeg ser på meg selv som en konspirasjonsteoretiker, og er takknemmlig for min gode fantasi og vilje/egenskap til å se utenfor de egorammene folk lever sin virkelighet etter, hvor de bare forholder seg til årsgammelt propeganda, nyheter og vitenskapelige "bevis" på at f.eks en blå farge bare er en blå farge. Jeg er sikker på at en blåfarge ikke er en blåfarge, og jeg trenger ikke bevise det via fancy ord, vitenskap eller pseuso. I just know. Og hvor er det a4-folk og ikke-søppelfolk som deg selv ser etter for svar på for alt det som finnes utenfor asfalten, horisonten eller vitenskapen? Jo hos konspirasjonsteoretikere og tullinger som har fantasi.

Uansett det du linket til og reffererte til kan da ikke være ment til meg? Jeg kjøper ikke slik drit. Jeg sa bare enkelt og greit at vi har energi også, som jorden og alt annet. Hvordan du mener at det er pseudo skjønner jeg ikke ^^

u make no sense to me