View Single Post
Sitat av reservepiloten Vis innlegg
Gjødselen ble brukt på et tredje/fjerde forsøk, for å se om resultatet ble noe jevnere.

At vi har brukt sko i flere tusen år, er langt fra poenget. Jeg snakker om oppfinnelsen plastikk, og dens plassering i våre sko. Hvilke brukssko fra nåtiden er det egentlig som ikke har plastikk i sålen? Plastikk, ankom markedet på 60-tallet - er det materialet som tar lengst tid for naturen å bryte ned. Veldig lite naturlig. Poenget er at plastikk er forhindrende for klodens energi å strømme inn i våre kropper, i motsetning til skinn som har vært materialet til sko i de mange tusen år.
Vis hele sitatet...
Hadde du snakket om at vi ikke bør kaste sko i naturen hadde jeg vært enig. Men her må jeg stille noen spørsmål.

1. Hvilken energi er det du snakker om?
2. Har du undersøkt om denne energien ikke kan gå igjennom plast? Så vidt jeg vet er det ingen hindring for å overføre energi til plast. Ei heller er jeg kjent med at plast har noen spesiell kraft som hindrer energi. Det fører strøm svært dårlig, men regner med det ikke var elektrisitet du mente her?
3. Hva har det å si om noe er naturlig eller ikke? Det er ikke noe som er bedre bare fordi det er naturlig. Slangegift er naturlig, det er ikke bedre enn f.eks å svelge plast.