Tråd: Røyke heroin
View Single Post
Tenk over hva du drar deg inn i http://freak.no/forum/showthread.php?t=260809

Sitat av Pillefreak Vis innlegg
Hei


Jeg hadde tenkt å prøve å røyke heroin for første gang med sølvfolie. [COLOR="Red"]Dette vil KUN være 1 gang. [/COLOR]
Vis hele sitatet...
Sa alle som den dag idag sitter på plata en gang og. Når du alt har prøvd, en gang, og du sier til deg selv at du ikke har prøvd det, se for deg at du får sparken, slår opp med dama, f.eks og livet ditt suger. Du kommer i ''fuckit mode'' Da er det veldig lett å ryke heroin bare en gang til, og da blir det fort til ''bare på fest'' som fort blir til ''bare i helgene'' så merker du at du har oppbygget en toleranse for stoffet. Så skjer det en stor tragedie igjen, et familiemedlem dør etc, og røykinga di hjelper ikke, da går du på nåla et par dager, så går du av, blir kjempedeprimert igjen og havner i ''fuckit mode'' Nå skyter du hele dagen og gratulerer, du er heroinavhengig. Kjenner folk som er på nåla, og det er nettopp dette di har fortalt meg.

Sitat av BongRips Vis innlegg
Tenk over hva du drar deg inn i http://freak.no/forum/showthread.php?t=260809
Vis hele sitatet...


Sa alle som den dag idag sitter på plata en gang og. Når du alt har prøvd, en gang, og du sier til deg selv at du ikke skal gjøre det igjen, se for deg at du får sparken, slår opp med dama, f.eks og livet ditt suger. Du kommer i ''fuckit mode''. Da er det veldig lett å røyke heroin bare en gang til, og da blir det fort til ''bare på fest'' som fort blir til ''bare i helgene'' så merker du at du har oppbygget en toleranse for stoffet. Så skjer det en stor tragedie igjen, et familiemedlem dør etc, og røykinga di hjelper ikke. Da går du på nåla et par dager, så går du av, blir kjempedeprimert igjen og havner i ''fuckit mode'' Nå skyter du hele dagen og gratulerer, du er heroinavhengig. Kjenner folk som er på nåla, og det er nettopp dette di har fortalt meg.

Sa alle som den dag idag sitter på plata en gang og. Når du alt har prøvd, en gang, og du sier til deg selv at du ikke har prøvd det, se for deg at du får sparken, slår opp med dama, f.eks og livet ditt suger. Du kommer i ''fuckit mode'' Da er det veldig lett å ryke heroin bare en gang til, og da blir det fort til ''bare på fest'' som fort blir til ''bare i helgene'' så merker du at du har oppbygget en toleranse for stoffet. Så skjer det en stor tragedie igjen, et familiemedlem dør etc, og røykinga di hjelper ikke, da går du på nåla et par dager, så går du av, blir kjempedeprimert igjen og havner i ''fuckit mode'' Nå skyter du hele dagen og gratulerer, du er heroinavhengig. Kjenner folk som er på nåla, og det er nettopp dette di har fortalt meg.

Beklager kludd i posten. Teknisk feil.