View Single Post
Hei

I dag kunne jeg gjort hva som helst for noen trekk med hero.... Det er så inn i det helvete jævlig å være så syk, og vite at alt som skal til er en liten bag med dop. Det er faktisk noe av det værste å tenke på. Hadde det ikke vært for at jeg er fullstendig ute av stand til å bevege meg annet en til og fra dass, pluss at jeg blir "overvåket her jeg er", hadde jeg nok vært i parken nå...

Formen kan ikke beskrives tilde som ikke har vært i gjennom de selv. Kort oppsumert: JÆVLIG...

Alt verker, alt er et ork, søvn er fraværende, jeg spyr i begge ender og musklene klør og verker.

Vel, nok selvmedlidenhet.

Jeg har fått "gamlingene" til å kjøpe inn en haug med disse, YT shakene til Tine. Smaker for jævlig, men det holder seg ihvertfall i magen.

Det der med Ibogain virker veldig spennende. Er det noen som har erfaring med dette selv? Kan man behandles med dette i Norge? Gjør man det på egenhånd, eller er det et slags behandlingsprogram?

Vet at jeg kan finne alt dette på google, men jeg orker ikke nå. Have mercy...


Jeg har forstått det slik at folk som slutter med benzo har abstinenser som er MYE værre en hero. Til de av dere som har klart å slutte med det, tar jeg av meg hatten og bøyer meg dypt ned i støvet...

Folk som har misbukt hero med sprøyter også. Jeg vil anta at deres abstinenser går mine en høy gang. Kudos til alle som klarer det...

vel, nok syting for i dag. Jeg kjenner overhodet ikke noe tegn til bedring enda, så jeg får nok bare ligge og vri meg i sengen fortsatt.

Tusen takk for alle positive svar og poster. Det varmer


Ps: Susanna, jeg vil gjerne ha den klemmen når jeg er frisk og ny-dusjet igjen