View Single Post
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av enanthate Vis innlegg
Hva i all verden gjorde du der? Om du er homofil så skjønner jeg jo, men hvis ikke så må det jo ha vært SABLA kleint?
Vis hele sitatet...
Var en bursdagsfest til en lesbisk veninne av meg, som tilfeldigvis nesten kun hadde homofile og lesbiske venner. Var der med min daværende kjæreste faktisk (heterofilt forhold), og det var ikke spesielt kleint i det heletatt.

Sitat av enanthate Vis innlegg
At folk synes det er feil er for faen helt naturlig. Det ville jo vært helt forbanna feil av meg å ha sex med en mann. Synes jeg det er ekkelt? Klart det er ekkelt å tenke på 2 homofile ha sex.
Vis hele sitatet...
Helt enig. Jeg personlig ser ingenting galt med at to av samme kjønn skal ha sex, men samtidig ser jeg ingenting galt med å mislike det. På den samme side har jeg ingenting imot folk som hater mørkhudede, folk som tenker pedofile tanker eller lignende. Så lenge det bare er tanker og ikke går ut over andre personer så har det ingenting å si.

Jeg vil også si at personene med sånne tanker gjerne kan stå frem med meningene sine, såfremt de bidrar seriøst til en diskusjon eller lignende. Å brøle ut "jeg hater stygge rompepirater fordi det er ekkelt ass jeg spyr" er bare barnslig. Å si "jeg misliker homofile fordi jeg føler at det går imot den tradisjonelle ekteskapsverdien" eller lignende vil være mer riktig, og jeg ville ikke sett ned på en sånn person. Det spørs helt på hvordan man ordlegger seg.