View Single Post
Sitat av Kjartan27 Vis innlegg
Hvorfor skrive et budskap til voksne på noe kun barn bryr seg om?

Hvor mange russekort ligger slengt overalt i Mai? Veldig mange så det kan fort skje med disse også.
Vis hele sitatet...
Beklager å være politisk ukorrekt nå, men jeg tror problematikken dramatiseres vel mye.

Èn ting er å aktivt dele ut pro-cannabis standpunker til barn; det ser jeg ikke poenget med og tror heller ikke det vil komme noe godt ut av. Jeg synes også dette er en problematikk barn ikke trenger å innvies, da det strengt tatt ikke angår dem.

En annen ting er om noen skulle finne et russekort på gaten, eller en flyer som mange ser ut til å være mer positive til, på gata. Dette er ikke et standpunkt som presses på dem, men heller en observasjon. Vel er barn formelige og skjøre, men så skjøre er de ikke at de vil oppleve skader av å lese en liten notis angående cannabis.
Om så skulle være, tror jeg vi ville sett en vesentlig større skade-effekt av barn som ser nyhetssendinger, narkomane og fattige rumenske tiggere.

OT: Hvorfor i svarte svingende dukker ordet "SPAM" opp på tilfeldige plasser i innlegget mitt? Har da ingenting med spam å gjøre
Sist endret av stranger; 3. november 2013 kl. 17:44.