View Single Post
Sitat av Xasma Vis innlegg
Hva som skal gjøres i norsk innvandringspolitikk har jeg ikke så alt for mye jeg skulle sagt om, men å herme etter Sverige? I Sverige har man fått egne bydeler for innvandrere og "innvadreropprør" i fleng. Dette er ikke noe jeg vil kopiere til Norge. Mye fordi egne bydeler for egne nasjonaliteter ikke tjener hverken innvandrere eller nordmenn i særlig grad, og steinkasting ikke er ønskelig.

Black Panthers i Norge? Virkelig? Det ville vært det dummeste som noensinne kunne blitt opprettet. Det er lite i Norge som har ødelagt mer for innvandrere enn ytterliggående muslimer (vår versjon av Black Panther). Det har ødelagt så kolossalt for flertallet av innvandrere som er lovlydige og integreres på en god måte. Black Panther er like rasistiske som det de mener undertrykker dem selv, og ødelegger bare for sin egen agenda.
Vis hele sitatet...
Kan jeg få spørre om en ting?

Forstår du nicket mitt, eller klarer du å tyde det som står der, men ikke hva som er der? Da skjønner du hvorfor rasisme egentlig ikke har en dritt med raser å gjøre.

"Everybody wanna be a nigga, but nobody wants to be a NIGGA."

- Paul Mooney

Jeg har faktisk blitt mobbet fordi jeg så annerledes ut, eller hudfargen min eller hva faen folk her i landet tenker på når de først ser meg.

Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Kan jeg få spørre om en ting?

Forstår du nicket mitt, eller klarer du å tyde det som står der, men ikke hva som er der? Da skjønner du hvorfor rasisme egentlig ikke har en dritt med raser å gjøre.

"Everybody wanna be a nigga, but nobody wants to be a NIGGA."

- Paul Mooney

Jeg har faktisk blitt mobbet fordi jeg så annerledes ut, eller hudfargen min eller hva faen folk her i landet tenker på når de først ser meg.
Vis hele sitatet...

Og beklager virkelig for at jeg dro dette til noe personlig, men raser, etnisitet, er noe norske folk, VIRKELIG er opptatt av virker det som... :P
Sist endret av kimmy9gga; 27. oktober 2013 kl. 00:13.