View Single Post
Sitat av eppen Vis innlegg
Problemet er heller at markedet oversvømmes av fake og dårlige ginseng-produkter.
Når jeg er i Østen handler jeg alltid med meg finsnitta ginseng-rot fra Chinatown. Og det funker ihvertfall La trekke i varmt vann en halvtime og tilsett sitron og honning.
Gir solid energiboost og skjerping av konsentrasjonen, på en smooth og behagelig måte.
Vis hele sitatet...
Har du hørt om placebo? Det feiler i dobbelblinde forsøk.

Sitat av iknaj Vis innlegg
Dadenne loven om mengde ble opphevet kom redbull inn på det norske markedet med sine 32gr pr. 100ml. Dette var tidlige forbudt.
Vis hele sitatet...
Jeg antar du mener mg (milligram)? For 32 g/100 ml er enda forbudt! Det er nevnt i litteraturen, at noen få har med nød og neppe overlevd et inntak på 10 g(r) koffein. Så etter et inntak på 32 g, kan jeg 99,999% garantere at du dør!

Sitat av zlagther Vis innlegg
Selvom energi drikken blir jævlig syrlig antakelighvis, så vil en energidrikk uten sukker gi en mye bedre boost, siden du ikke får det så kalte krasjet etter at sukkeret er brukt opp.
Vis hele sitatet...
Og hvis ditt blodsukker er rimelig lavt fra før. Blir du svimmel som ei kråke, og skjelven som en med hyperaktiv parkinson! Og jeg snakker av erfaring!