View Single Post
Sitat av Fatass Skinny Vis innlegg
Hva med toleranse? Hvor ofte kan man ta og fremdeles holde seg på noenlunde samme mengde hver gang?
Vis hele sitatet...
Bruksmønsteret jeg nevnte over vil ikke resultere i noen økt toleranse. Om du holder deg til MAX 1 gang i måneden og ikke overskrider 200mg pr. gang vil du ikke få noen nevnverdig toleranse.

Begynner du å bruke 2-3 ganger i måneden med doser på 200-500mg så vil du sannsynligvis oppdage de negative bivirkningene med MDMA. Effekten forandres og blir mer som et simpelt stimulant med mindre empati, mer muskelubehag, mye sterkere nedtur og en sterkere følelse av apati i hverdagen. Ikke alle oppdager disse effektene med en gang, men om du fortsetter slik i et par måneder kan jeg nesten garantere det. Jeg kan også garantere at selv om du ikke merker negative effekter med en gang så vil kroppen slites ut og du vil bygge opp problemer i kroppen som er langt skumlere enn nedturen alle frykter.


Kosttilskudd vil hjelpe deg å beskytte kropp og hjerne mot de neurotoksiske effektene til MDMA samtidig som det hjelper til å holde toleransen nede. Søk etter MDMA-preloading for utydpende informasjon eller les posten min over for grunnleggende informasjon.