View Single Post
Kunne tenke meg en oppfølger til Donkey Kong 64. Altså et nytt 3d Donkey Kong, med samme type hub-world, samme struktur i nivåene - altså at man skal finne gullbananer, og de samme spillbare karakterene. Tviler på at dette skjer med det første siden Nintendo har lagt sin elsk på 2D Donkey Kong i de siste årene.

Jedi Knight 2: Jedi Academy (litt usikker på navnet) dette er et spill jeg spilte utrolig mye når jeg var mindre, og det har utvilsomt potensiale for en oppfølger. Jeg tror at blandingen av ranged og melee combat dette spillet brukte hadde gjort seg bra i en oppfølger. Det hadde nok ikke vært lett å få til, men hvis det hadde blitt gjort riktig tror jeg dette kunne funnet et marked.

Black & White 2. Det som gjorde dette spillet unikt for meg var at det var fullt mulig å vinne bare ved å bygge en visuelt tiltrekkende by. Måten spillet håndterte dette var for meg ufattelig interessant og fangende. En oppfølger til dette, med de samme kjerneprinsippene (et dyr du kontrollerer, mirakler, gudekraft, og flere måter å vinne på) hadde jeg satt utrolig stor pris på. Godus er jo i utvikling, men det blir ikke det samme.