View Single Post
Dette er latterlig! Jeg er i samme båt! Jeg ble stoppet uten førekort med 0.5 tilsvarende promille etter bruk av cannabis.

Ringte politiet i går og de sa at det kan være vansklig for meg og få godkjent og få tilbake førekortet etter at sperrefristen ha gått ut. fordi jeg har blitt tat for bruk av cannabis for 2-4 månder siden.

Jeg ringte min advokat etterpå og spurte om hva jeg kan gjøre, og han sa det at denne måten poltiet gjør dette på blir sett på med mye kritikk. Du bør oppsøke en advokat før sperrefristen går ut. Og snakk med han! Det er mye de kan få gjort. Det er verdt pengene


Det er bare latterlig at du kan drikke deg dritings og kræsja og få lappen tilbake etter sperrefristen uten noe som helst problem.

Men hvis du har røyket en spliff og blir stoppen uten og ha brutt noen trafikk regler/Kræsjet/kjørt borti noe (Utenom og røyke spliffen da) Såklart.. Så blir du nektet førekortet fordi du blir sett på som en avhengi "Narkoman" Det et latterlig!

Norge trenger en smekk bak øret og få litt mer vett i hode sitt. Ignorante fittetryner er staten vår