View Single Post
Hei! Nå har det seg slik at jeg og ett par andre ble kraftig lurt av en arbeidskollega i fjor. Vi ønsker å ta igjen, og har nå kommet opp med en liten idé.
Personen vi skal lure har ikke ekstremt god greie på data, og jeg tviler på at han vet at dette faktisk er mulig.

Vi har kommet frem til at vi skal lage en falsk VG- eller Dagbladet-nettside, der vi endrer toppnyheten. Det høres kanskje ikke særlig spesielt ut, men vi har en plan.

Nettsiden er allerede på plass, så det er ikke noe problem der. Problemet er adressefeltet; han vil fort skjønne det hvis linken ikke stemmer. Er det noen måte vi kan fikse dette på? Vi har full tilgang til hans maskin. Er det mulig å få fikset linken hvis vi legger alle filene lokalt på maskinen, i stede for å laste opp nettsiden?

Vi vil at det skal stå vg.no eller dagbladet.no i adressefeltet i nettleseren, samt undersider når han besøker dem. Vi vil gjøre dette så ekte som mulig.

Jeg hadde satt stor pris på hjelp her! Etter hva han gjorde i fjor, fortjener han hevn.
Jeg takker og bukker på forhånd!