View Single Post
Jeg er nok litt mer heavy på kosttilskudd enn folk flest, men til gjengjeld så har jeg sjelden nedturer på MDMA lengre. Jeg har mindre bivirkninger(kjevegnissing, muskelkramper etc.) og får bedre virkning på mindre doser.

Jeg tar følgende:
Alpha Lipoic Acid(anti oxidant) - 100-200mg hele uken før opplevelsen, dobbel dose på dagen det inntas og daglig i etterkant.
Magnesium - 200-400mg før og etter
C - Vitamin - 1000mg før inntak
Grape Seed Extract(høyt vitamin e innhold, samt anti oksidant) - 100mg før inntak
Grønn te ekstrakt - 400mg før inntak. Dette hjelper mot urineringsproblemene som noen kan få under MDMA rusen.

5-HTP - 100-200mg etter opplevelsen, før leggetid
Vitamin B6 - 50mg sammen med 5-HTP'en

Om jeg vil forsterke rusen tar jeg MDMA'en sammen med 10-30mg noopept, grapefrukt juice eller en TUMS(antacid).

Mange vil sikkert mene dette er overkill, men man skal faktisk ikke skimse av de skadelige effektene til MDMA. MDMA er uten tvil den mest skadelige substansen jeg inntar, så når jeg først gjør det vil jeg iallefall passe på å minimere skadevirknignen så mye som overhodet mulig.

*Edit, men allverdens kosttilskudd vil ikke hjelpe om du tar store doser(250mg+), har et dårlig kosthold og er våken hele natten.

Det aller viktigste for å minimere nedturen er å få nok søvn, få mat i magen før du legger deg(eventuelt protein+karbohydrat shake om du ikke klarer å spise) og passe på doseringene.
Sist endret av skytouch; 26. september 2013 kl. 00:35.