View Single Post
Sitat av skukketrure Vis innlegg
Tror det er bare en gang jeg har måtte "dra" litt i gafflene får å få plass, dette er ikke noe du trenger bekymre deg for, bare for all del hold deg unna karbonrammer
De tåler ikke dette!

Og NB!! Til dere som måtte ha planer om sykkel med batteriet i ramma, Du MÅ bøye til en metallplate i vinkel i samme bredde som batteriet for å skåne batteriet mot støt fra å bare ha kontflate mellom battteri og ramme, da dette vil skade cellene som ligger imot ramma å resultatet blir GARANTERT def batteri
Vis hele sitatet...
Fikk sun-thing til å gjøre om hjulet til 135mm. Blandete følelser nå ettersom butikkene var utsolgt for sykler og jeg kanskje blir nødt til å sette det på en med 145mm-gaffel. Usikker på hvordan det blir med skivebremsen dersom jeg må tilpasse med skiver på innsiden av gaffelen.

Det ideelle hadde kanskje vært å festet en boks foret med skumplast etc på metallplaten? Mener jeg leste om en fyr som brukte en plast-verkøykasse. Da slipper man vann og kan ta med seg batteriet ved behov. Utfordringen blir å lage en festeanordning.

Vurderer å bestille torque arm fra doctorbass-fyren siden ingen andre gidder å sende til Norge.

Hvordan går det med ekstrem-sykkelen, kommet noe videre?