View Single Post
DiscoDingo
Lucy In The Sky's Avatar
Trådstarter
Anbefaler alle DMT-fans å røyke ute i skogen blandt naturen! Da helst i sollys. Ta med et pledd, kanskje noe frukt og annet foretrukket. Det er ubeskrivelig vakkert. For min del syns jeg at turen blir helt annerledes i de forskjellige omgivelsene. Ikke fordi man merker stort av noe når man blir kastet ut i det, men alt rundt deg påvirker underbevisstheten mer enn man tror. Det gir også en viss stemning både før og etter. Hver gang jeg gjør det inne får jeg en slags futuristisk, hard opplevelse. Er jeg ute i naturen derimot blir alt mye mykere, organisk og vakkert. Det er som om man kan kjenne kraften og energien til tærne rundt deg. Samt at alle farger blir mye tydligere/kraftigere.
Fikk nylig en breakthrough i skogen. Fikk i meg 50mg, og på det siste trekket mistet jeg kontakt med alt rundt meg. Lå i en forvridd stilling med den endrede bevisstheten langt avgårde. Digre haller med entiteter, glødende fargerikt og konstruksjoner jeg aldri har sett noe sted. Jeg har vansker med å huske alt, dog. Da jeg våknet var fremdeles alle trærne rundt meg vilt visuelt. Definitivt noe jeg skal gjøre mer. Bruke forøvrig pipe med stålull. Best uten aske eller tobakk! Kun ren nn, dmt.

Neste steg blir Sensory deprivasjon. Legger så klart ut en oppdatering her!

Mvh
En euforisk Lucy