View Single Post
ok.... dette var veldig wierd..


først og fremst, jeg ser på meg selv som et menneske som dyrker det rasjonelle og det beviselige.. vitenskapen er min vei.. osv... jeg tror IKKE på gud og ånder osv..

men alt dette til tross...

mine foreldre fortalte meg for en god stund siden at når jeg var liten pratet jeg non stop om en gård som jeg kom fra.. jeg fortalte vist om hva vi jobbet med og om folkene der.. og navnet på gården.... Elvestad eller Elvenes.. husker ikke nå lengre (husker faktisk ingenting av den hær historien selv)

så en gang senere i min barndom når jeg var på bilferie med mine foreldre kjørte vi i området der denne gården skal ha ligget.. og i følge mine foreldre fant de faktisk gården med aktorat det navnet jeg hadde sakt.. vet ikke mere om hva som skjedde


dette er ting jeg har blitt fortalt senere i livet og husker ikke dette selv.. men denne dokumentaren var litt skremmende.. og ga meg lyst til og prøve og finne plassen nå i voksen tilstand og se hva som skjer...

jeg har alltid avvist dette som tull, men noe må jo skape disse minnene som er så sterke.. og når detaljene stemmer delvis med virkeligheten er det spesielt interessant.