View Single Post
Sitat av Mofse Vis innlegg
Det virkelige poenget er om man ønsker å redde menneskeheten fra å skade seg selv og andre så holder vi bruken av heroin, methamfetamin osv så langt nede som mulig. Finner rett og slett ikke gode argumenter for at avkriminalisering vil ha denne funksjonen. Jeg diskuterer alle rusmidler nå siden det var det denne lille diskusjonen startet med.
Vis hele sitatet...
Heroin og Meth er allerede tilgjengelig det. Alle vet vel hvor de trenger å reise for å kjøpe narkotika? Finner man ikke noe i kommunen sin, så er det bare å ta turen til Oslo, slik som så mange lærlinger i opiatmisbrukerfaget har gjort før deg. Det er der det reneste stoffet er.

Men spør deg selv: "Kunne jeg tenke meg å prøve heroin"? Hvis du svarer nei, så lurer jeg på hvordan du kan mene at andre vil svare ja. Det å prøve heroin vil nok sjeldent være en impulsiv handling, og jeg antar at de aller fleste som ønsker dette, allerede har en alt for god erfaring med narkotika, og da lar de ikke loven komme i veien for seg.

Ønsker å presisere at jeg ikke ønsker at man skal selge heroin på butikken eller vinmonopolet. Apoteket hadde vært ett passende sted. Heroinister burde også ha muligheten til å få heroin på resept i en rehabilitering- og avvenningsprosess.
Sist endret av caperno; 4. september 2013 kl. 23:39.