View Single Post
Er definitivt en ekstra klarhet med å drikke absithe, klarere syn, våkenhet og bedre kroppskontroll. Man har forsatt like få begrennsniger og snakker like mye skit, bare at enn unngår den rølpete og slurvete delen. Er også andre smått sativa lignende virkninger, men har ikke sett mye til dem i vanlige festsettinger. Kan forklare hvordan jeg lager min absinthe, billig, enkelt og med høyt tujon innhold

Først så order jeg meg noe bra og nøytal hjemmebrent på rundt 80% og setter den til lufting i noen dager. Heller over på en 0,7 flasker og blander inn en absinthe essens flaske som man får kjøpte på vanlige norske bryggebutikker(poster link hvis ønskelig). Done !
For høyest tujon innhold så er det Absinthe 55 som gjelder(55mg per flaske), men er selv veldig forøyd med Absinth Pro(35mg per flaske). Smaker kanskje i det samme som det man får kjøpt i Tjekkia, men er arbsolutt dugelig. Kan blades med vann og sukker for svakere smak, men heller sprite hvis man ønsker å kamuflere smaken litt bedre. En til fire/fem i forhold på begge, 50/50 sprite og absinthe for shots.
Sist endret av omba; 1. september 2013 kl. 12:31.