View Single Post
Denne delen av diskusjonen er etter denne posten avsluttet fra min side også.

Først går du av skafter og anklager meg for å kalt deg menneskehater, når jeg ber deg vise hvor trekker du ett sitat ut av kontekst såpass at jeg betrakter det som rein løgn. Deretter trekker du en haug med sitater, fortsatt ut av kontekst, som går på det jeg helt ærlig fortsatt mener; at du har en såpass intens misvilje mot religion at jeg kaller det hat. Dette for å slippe å innrømme at du igjen har lest noe jeg helt klart og tydelig skrev horribelt feil.

Jeg har ikke på noe som helst tidspunkt implisert at du er en menneskehater, og jeg finner det særdeles usjarmerende at du forsøker å vri deg unna. Jeg mener fortsatt du er en religionshater, men jeg tror vi begge er enige om at det er ikke spesielt interessant hva jeg mener om det. Jeg har allerede direkte unnskyldt for at jeg bragte det på banen, selv om jeg fortsatt mener det er riktig så er det irrelevant.

Deretter har jeg 3 ganger stillt spørsmålet om du vil at jeg skal ta meg tid til å forklare hvorfor jeg mener kristendomspostene dine er uhyrlige. Ja, jeg synes fortsatt de uhyrlige. Nei, på tross av dine påstander til det motsatte er jeg ikke istand til å skrive en vettug post om hvorfor uten skikkelig arbeid. Det er de underliggende meningene og hva summen av eksempler du velger å trekke fram som danner et bilde som skremmer meg. Dette klarer jeg som sagt ikke vise uten faktisk arbeid. Igjen, tror du jeg juger?

Jeg har stillt deg direkte spørsmål med spørsmålstegn etter flere ganger nå. Vil du jeg skal arbeide med et vettugt svar til hovedtråden eller gå igjennom kristendomspostene dine først? Den andre kan jeg åpenbart ta etterpå. Ingen av gangene har du svart på spørsmålet. Du har over lang tid nå vist fullstendig manglende evner til tosidig kommunikasjon, og har gang på gang vist manglende evne til å forstå simpel tekst. Jeg gir opp hermed opp å kommunisere vettugt med deg.
Sist endret av DumDiDum; 27. august 2013 kl. 00:21.