View Single Post
Sitat av Mchjort Vis innlegg
Det selger i alle fall de deans pluggene du har brukt på hobbyking.

Kvaliteten på loddingen kan ha mye og så! Anbefaler å gå til anskaffelse av en skikkelig loddebolt! Helst med mulighet for justering av temperatur, samt skikkelig loddetinn.

Trodde først at det hadde hvert heftig varmgang, før jeg leste hva du skrev :P hehe



Kan du linke disse motorene? Kjøpte noen motorer til $11,56 pr stk, meget fornøyd med de.

Min erfaring med HK er at noen ting er bra, mens andre ting ikke er fult så bra... Men må si jeg gjevnt over er fornøyd med det jeg har kjøpt derfra, prisen er jo også ganske hyggelig.

Når det gjelder frakten, så blir jeg aldri helt klok... Virker som det har noe å si hvilken dag du bestiller, og når på døgnet?... Av og til har jeg opplevd at varene kommer etter 7dager, mens andre ganger har det tatt 3-4uker. Stort sett kommer det meste innen 14dager. Kan av og til ta lengre tid hvis du kjøper batterier, siden de blir sendt med spesialtransport, pga eksplosjonsvare/brannfare under transport.
Vis hele sitatet...

Har en loddebolt kjøpt på Clas Ohlson, men den fungerer helt greit til tinning og lodding av normale ledninger og kontakter, men awg 8 er jeg ganske sikker på at blir herk. Deans er muligens noe kjipere å lodde tykkere ledninger på enn EC3-kontaktene? "Bullet connectors" ser ganske greie å lodde på, men hvor praktiske er de egentlig, med mindre man skal dra langt over hundre ampere?

Har lest flere plasser at leveringstider hos HK kan variere mye fordi de sender på faste datoer, men som oftest får man beskjed innen et par dager om at varen er sendt uansett. Har opplevd å få noen småting etter en uke, og andre småting etter 3 uker. Varierer veldig, men kvaliteten synes jeg er jevnt over god, ihvertfall i forhold til prisen.