View Single Post
Sitat av Sterain Vis innlegg
Du påstår du er 23, men har logikken til en 14-åring og kunnskapen om rasjonell tekning som en hardt indoktrinert sørstats Redneck. Sorry om det blir litt personlig, men det er slik du fremstiller deg selv i en ganske seriøs debatt om ett seriøst tema, som dreper, tvinger og hater mennesker hver eneste dag.

Så det du sier er, Gud finnes, men har aldri gjort noe for universet, og dette har aldri blitt observert, og kan derfor har denne kunnskapen aldri ha kommet til noe menneske, noen sinne.
Hvorfor tro på Gud om du aldri har hørt om en eneste ting han har gjort, aldri sett han eller aldri har hørt fra han i det hele tatt?
Vis hele sitatet...
Hvis du skal bli personlig så bør du lese det jeg skriver først. Jeg er ikke kristen og vet ikke om Gud finnes. Hvis du ikke leser det jeg skriver så kan jeg ikke diskutere med deg. Du har ikke fremlagt ett eneste bevis, du kan meget lite om bibelen og tekstene, du kan faktisk svært lite om temaet. Du kan heller ikke grunnleggende pensum om dette.

Jeg sier ikke at Gud finnes, men jeg sier heller ikke at Gud ikke finnes. Jeg venter på at vitenskapen skal avgjøre det.