View Single Post
Sitat av DumDiDum Vis innlegg
Vi starter med den enkle av postene dine først, da denne overhodet ikke krever research og arbeid. Dette er nemlig svart gugge.

Jeg har aldri på noe som helst tidspunkt i denne debatten sagt noe positivt om meningene til Bamse. At du klarer å sitte med inntrykket at jeg går ned i bro for å stryke medhårs sier veldig, veldig mye om hvordan du leser hva jeg skriver.

Om du mener det er et problem at Bamse ikke får tyn nok for noen av de horrible påstandene han kommer så tror jeg vi leser forskjellige forum. Grunnen til at jeg synes det er positivt at han holder seg på forumet er at det er hyggelig om vi iallefall har en representant for 'homofili-er-ekkelt'-standpunktet her. Det er tross alt han som har verdensflertallet med seg, ikke oss.


For det første tror jeg ikke homofile flest bryr seg om Bamse spesielt.

For det andre, så fokuserer du igjen på religion som roten til alt ondt. Homofili er ansett som en vederstyggelighet i hele midt-østen, store deler av sør-amerika, hele Afrika, Russland, tildels øst-Europa og store deler av øst-Asia (med Thailand som klareste unntaket). Det er mesteparten av verden det.

Hele denne barnslige 'jeg har oppdaget at verden er fæl og det er sikkert religions sin skyld'-greia du har gående er tåpelig. Det hadde dog skremt meg mindre hvis du ikke var så flink til å skrive poster som ser gode ut.


Jeg har ingen som helst illusjoner om at meningene mine om sigøynere er spesielt hyggelige; tvert imot. De kommer derimot kun utifra handlingene til sigøynerene som kommer hit. I motsetning til deg har jeg faktisk vært i sigøynerlandsbyer i Romania, og de er hyggelige nok folk de. Jeg dømmer overhodet ikke mennesker som oppfører seg bra, men jeg har heller ingen problemer med å dømme de som ikke oppfører seg.

Jeg har heller ingen planer om å forsvare meningene til Bamse, selv om jeg registrerer at du synes jeg burde. Tror du jeg hemmelig er enig med han? Hvor kommer dette behovet for at jeg skal si slemme ting om Bamse fra? Hater du han?

Når det gjelder referanser til dine uttalelser om kristendommen lar jeg det ligge. Det er og var mitt inntrykk. Om du virkelig ønsker kan jeg sette meg ned seinere og skrive en skikkelig post på hvorfor helheten av det du kommer kan kalles hatsk, men jeg tror ikke det er spesielt konstruktivt (send pm da). Jeg skal heller bruke tid på hoveddiskusjonen her. Det kommer til å ta litt tid dog.
Vis hele sitatet...
Det hele startet vel ved religion?
Sist endret av MÎmTheKeeper; 24. august 2013 kl. 21:36.