View Single Post
Sitat av hideout Vis innlegg
Sorry men jeg har null troa på at du forteller hele historien. At politiet går inn på privateiendom og privatgarasje de trenger ransakelseordre evt. tillatelse for å gå inn i virker for meg som stoner-tales.
Vis hele sitatet...
Jeg har null interesse av å lyve for deg, så det får være ditt problem. Jeg har laget en egen tråd om den saken for en tid tilbake, og konklusjonen var egentlig at han ikke kjente rettighetene sine godt nok og derfor ikke nektet å bli med dem på stasjonen. Hadde han gjort dette, så hadde han sannsynligvis sluppet.

Man har eksempler på folk som selv forteller frivillig om et alkohol -misbruk- hvor de sier hvor mye de drikker og og hvor ofte, så sender fastlegen dette inn til fylkeslegen og personen mister lappen. Etter dette må han bevise sin edrulighet i 6-12måneder. Jeg har ikke hørt om noen lignende eksempler om hasj, men uansett, om et slikt eksempel eksisterer så er det ikke så smart å fortelle at man røyker hasj flere ganger i uken til noen(?). Det har uansett ingenting med forbudet og gjøre.
Vis hele sitatet...
Det trenger ikke bare være tilfeller hvor fastlege har rapportert misbruk inn til fylkeslegen:

*Mister lappen fordi de drikker for mye, uten at de har kjørt bil
*Vil ta lappen fra hasjrøyker
*Er vist ikke edruelig nok når jeg røyker hasj 1 til 2 ganger i uka.
Sist endret av caperno; 22. august 2013 kl. 21:23.