View Single Post
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Sitat av cold Z Vis innlegg
først hører jeg snakk om legalisering av cannabis, forsåvidt greit. Nå som det har blitt populært ser jeg folk vil legalisere heroin. Det er jo faen det som dreper folk. 1# sterkeste drug. Folk som tok heroin burde fått nakkeskudd. akkurat som svin får. (nakkeskudd høres ut til å være av våpen, men det er en bolt som slår ut)
Vis hele sitatet...
Hva i HELVETTE er det du har problemer med?
For det første dreper alkohol flere mennesker enn det heroin gjør, det er også mer skadelig vs ren heroin.

Og NEI, det er ikke logisk å diskutere dødeligheten til ett rusmiddel ved å si at alle som tar det burde bli skutt fordi stoffet er farlig.

Og JA, jeg har ihvertfall gjennomsnittelig IQ og trenger ikke bli forklart hva ett nakkeskudd er.

Skjerp deg så jeg slipper å gå off topic igjen..

Sitat av hideout Vis innlegg
Vi har vel heroin på resept(?), men det blir vel ikke gitt til alle narkomane. De fleste morfinpreparat er langt sterkere enn heroin i norge som ligger på 2-7% styrkegrad.
Vis hele sitatet...
Diamorfin (sikkert skriveleifer, skyt som ønsket) har høyere biotigjengelighet, og blir tatt opp i høy prosent over kort tid, før det så omdannes til morfin. Hvilket er hvorfor heroinbrukere snakker om "rushet".