View Single Post
Sitat av moret Vis innlegg
Kom over en video etter at jeg så en episode av House MD. Jeg lurte veldig på hvordan det oppleves å ha slag og måtte da youtube' dette. Videoen jeg kom over: http://www.youtube.com/watch?v=UyyjU8fzEYU
Blew my mind for å si det fint. Denne videoen fikk meg til å stille så mange spørsmål om menneskelig psyke og hvordan hjernen fungerer at jeg ikke klarte å tenke på noe annet resten av dagen.
Tenkte jeg ville dele denne videoen og høre hva andre har å si om emnet.
Man kommer jo ikke unna at mye av det hun opplevde her også er noe vi psykonauter har opplevd på diverse mind altering substances. Det er veldig mange likhetstrekk, men samtidig virker det som om hun har en enda mer fantastisk opplevelse enn jeg noen gang har hatt.
Er slag den nye LSD'en? :P
Ikke at det er noe å hige etter, men kanskje det å få slag ikke er den værste greia som kan skje...
Anbefaler folk å se videoen ihvertfall.
Vis hele sitatet...
Hehe, bra film.
Vi kan vel heller si oss litt mer forberedt på hvordan et slag vil føles,å helst ringe etter hjelp før på slutten av oppturen =)

Det finnes jo de som er heldige og kommer seg etter et slag, men hva med de som ikke blir bra igjen, vil de ha noen av disse godene hun beskriver i filmen på "oppturen" hennes tro?