View Single Post
Jeg må si det er merkelig at de velger å besøke denne moskeen igjen da det er et rimelig godt utvalg av dem i Oslo.

Ellers mener jeg at en bør kunne akseptere at det som i noens øyne er en terrororganisasjon, i andres ikke er. Somaliere leser, i tillegg til norske aviser, også somaliske. De innehar mer kunnskap om Al-Shabab enn mange andre og de har for alt vi vet personlig opplevd å bli hjulpet av deres terror.

Det faktum alene at de er motstandere av det norske samfunn er ikke så ille. Motstandere har det alltid vært og det har til og med ført til fremgang. Hvordan motstandere ytrer seg kan dog diskuteres.

Sitat av uaexed Vis innlegg
Det er slik at i Norge og i resten av Europa så har man fått kristendommen og jødedommen, de etabelerte religionene, for hat. Dette har så ført til at man legitimerer islam på en måte som man ikke har sett tidligere.
Vis hele sitatet...
Det stemmer da ikke.

Sist kristendommen ble gjort narr av i mediene var under Farmen.
Jødedommen kan jeg aldri huske å ha lest nedlatende artikler om i de store avisene, med unntak av disse "jødehatende" utsagnene til muslimer som at jøder sitter med enorm makt, men disse artiklene er da heller ikke skrevet for å sette jøder i dårlig lys.